Reklamace a vrácení zboží
Reklamace zboží
pokud jsem obdrželi od nás zboží s kterým nejste spokojeni, velmi nás to mrzí a jsme připraveni vše napravit k vaší radosti a spokojenosti. Zboží můžete ihned odeslat zpět na naši adresu, ale laskavě upozorňujeme, že je mnohem lepší nám nejdříve zavolat nebo napsat. Na mail odpovíme v co nejkratším možném čase. V případě odeslání zboží, doporučujeme použít pokud možno obal, v kterém jsme vám rám či tisk dodali, neboť tyto obaly jsou navrženy na co nejbezpečnější dopravu.
Reklamace dopravy
Až balíček přijde, podívejte se prosím, zda se nemusel po cestě utkat s někým nebezpečným a vypadá k světu...děkujeme. Pokud ale vypadá, že je poškozený, tak jej prosím nepřebírejte. Pokud jej přijmete poškozený, tak pouze s výhradou a ideální je zaznamenat údaj o poškození do dokladu o převzetí. Mohlo se ale stát, že poškození zjevné nebylo, pak postupujete shodně jako v odstavci Reklamace zboží.
Vrácení zboží v zákonné lhůtě
V případě, že zboží vracíte v zákonné 14 denní lhůtě, je potřeba přiložit písemné odstoupení od smlouvy. Nepoužité a nepoškozené zboží přiměřeně zabalte a zašlete na naši adresu. Doporučujeme přiložit doklad či údaje k snadné identifikaci pro rychlejší vyřízení a vrácení peněz.
Adresa pro zasílání vráceného zboží: Diestra® consulting CZ, s.r.o. Drážďanská 42, Ústí nad Labem, 400 07
Zboží prosím neposílejte na dobírku, neohlášené zásilky takto nemůžeme přijmout.